Всі товари, що знаходяться у нас на сайті не входять в список товарів що не підлягають обміну чи поверненню, тому якщо доставлений товар не підійшов Вам з особистих причин, не відповідає кольору, габаритам, технічним характеристикам тощо Ви зможете його обміняти або повернути. Споживач має право на обмін товару належної якості* протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

 Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:

  • або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості,
  • або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару,
  • або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

Продавець зобов’язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

Які правила повинні бути дотримані:
- товар, не був у вжитку і не має слідів використання: дефектів, потертостей і так далі;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережені всі ярлики і заводське маркування.

Випадки в яких товар обміну або поверненню не підлягає:
Ми можемо відмовити в обміні або поверненні якщо:
- порушена структура товару;
- є дефекти пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;

- порушені споживчі властивості, пломби, ярлики;

- відсутній розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром;
- в результаті розпакування був пошкоджений товар.

Порядок обміну та повернення

Якщо доставлений Вам товар не підійшов з особистих причин:
- В такому випадку обмін або повернення здійснюється за рахунок Покупця за адресою: м.Київ, пр-кт Берестейський 65, оф. 414
- Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки, не рахуючи день купівлі. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача». 
- Обмін проводиться на протязі двох днів з моменту отримання Товару від Покупця, якщо Товар підлягає вимогам викладеним вище.
- Повернення грошей здійснюється протягом 7 робочих днів шляхом перерахуванням коштів на рахунок вказаний Покупцем.

*Яка різниця між товаром належної та неналежної якості?

Якщо казати своїми словами, то товар належної якості – це товар, який немає жодних істотних недоліків і відповідає своєму опису і має нормальний стан. Тобто, це товар, який нормально працює і відповідає всім технічним показникам.

А от товар неналежної якості – це той товар, що має недоліки, які роблять використання товару неможливим чи не в повній мірі до його цільового призначення. І цей недолік виник з вини виробника або у зв’язку з неправильним його зберіганням на складі чи в магазині і ці недоліки не можуть бути усунуті в простий час без явних наслідків.